آموزش زبان

دانلود کتاب ، فایل و آموزش زبان های خارجی

آموزش زبان

دانلود کتاب ، فایل و آموزش زبان های خارجی

image-in-blog

پارس اکتان پارس اکتان
آخرين نظرات
سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ق.ظ

Nlp چیست

image

« ان ال پی » یا همان برنامه ریزی عصبی کلامی

، علمی است که به کمک آن میتوان به موفقیت در کسب ثروت، آرامش، سعادت، خوشبختی، رفاه و تمامی اهداف دست یافت.

منتها این علم در بین جویندگان موفقیت و ثروت بسیار مغفول مانده است و علت آن هم پیچیده عنوان شدن آن در سطح فضای مجازی، کتاب ها و نشریات و مقالات و ... می باشد.

باید بدانید که تمامی علوم از محتوایی ساده و قابل درک برای همگان برخوردار می باشند منتها تمامی علوم در فرآیند انتقال دارای پیچیدگی میشوند و چنانچه فردی بتواند بر این معضل غلبه کند، درک علوم بر او ساده می آید.تفاوت یک استاد خوب از استاد ضعیف از همین جا ناشی میشود کا استاد خوب فرآیند آموزش و انتقال مطالب را برای شاگرد بسیار آسان می نماید ولی استاد ضعیف در این خصوص ناتوان می نماید.

یکی از علت های موفقیت های من در امر آموزش علوم مختلف ، آسان نمودن فرآیند تدریس آنها بوده است و این حقیقتی است که تمام شاگردانم در هر حوزه ای به آن اذعان دارند که فرآیند انتقال مطالب را از پیچیدگی به دور کردهام تا آنها همواره با شیرینی آسانی در یادگیری مواجه باشند.

لذا بر آن شدم تا علم موفقیت ساز NLP را که علمی با حساسیت بالا و ضرورت مسلم در کسب اهداف و موفقیت برای جویندگان ثروت و پیشرفت است را با زبانی بسیار ساده بدور از پیچیدگی های محیط های علمی و آکادمیک برای جویندگان موفقیت و ثروت در قالب یک فایل ویدیویی و همچنین یک فایل صوتی توضیح دهم، تا در روند کسب اهداف و ثروت دلخواهشان مورد استفاده قرار گیرد.

ضرورت یادگیری NLP برای کسب هر نوع موفقیت و همچنین برای درک مطالبی که در این زمینه مطالعه می کنید بی نهایت الزامی است.

 

دانلود فایل

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی